Privātuma politika

Privātuma politika

Atjaunots 02.09.2025
Privātuma politikas paziņojums ir paplašināts, precizēts un izskaidrots

SATURS:

  1. Kas mēs esam?
  2. Kur mēs saņemam personas datus?
  3. Kādu informāciju par Jums mēs uzglabājam?
  4. Cik ilgi mēs glabājam Jūsu datus?
  5. Kāun kāpēc mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
  6. Informācijas izpaušana un nodošana
  7. Kāmēs aizsargājam Jūsu datus?
  8. Kāmēs izmantojam sīkfailus?
  9. Kāes varu īstenot savas tiesības uz saviem personas datiem?
  10. Šīprivātuma politikas paziņojuma atjaunināšana

Mums rūp Jūsu privātums!

Mēs nopietni uztveram savu klientu privātuma aizsardzību, tāpēc visu personas datu apstrāde notiek saskaņā ar šobrīd spēkā esošajiem likumiem un īpaši saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu (turpmāk GDPR). Šajā privātuma politikas paziņojumā ir paskaidrots, kā mēs ievācam personas datus, kādus datus mēs apstrādājam un kā mēs to darām, kā arī šis dokuments informēs Jūs par Jūsu tiesībām.

Šajā paziņojumā ir paskaidrots, kā mēs apstrādājam mūsu reģistrā esošos personas datus un kādas tiesības ir datu subjektam.

 1. Kas mēs esam?

Ja Jūs veicāt pasūtījumu pie mums, Jūs esat Soome Tervisetooted OÜ (12737711, Igaunija) klients. Soome Tervisetooted OÜ ir daļa no STR Global Group Oy grupas. Datu pārziņi kopīgi ar STR Global Group Oy (VAT nr FI23421641), kas ir STR Global Group Oy grupas mātes uzņēmums, un Soome Tervisetooted OÜ. Kopīgo pārzini pārstāvošais kontaktpunkts ir SIA Soome Tervisetooted OÜ.

Ja rodas jautājumi saistībā ar datu apstrādi vai datu reģistru, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu info@soometervisetooted.lv vai tālruni 66334400 (Darbdienās no plkst. 10-16).

Koncernā ietilpst šādi uzņēmumi:

  • STR Global Group Oy (2342164-1, Somija)
  • STR Nordic Oy (2892826-5, Somija)
  • STR Nordic AS (923 264 701, Norvēģija)
  • Soome Tervisetooted OÜ (12737711, Igaunija)
  • HOHDE OÜ (16279808, Igaunija)
  • ProBambu OÜ (16245241, Igaunija)

2. Kur mēs saņemam personas datus?

Mēs saņemam personas datus, kad klienti veic pasūtījumus. Mēs saņemam kontaktinformāciju arī tad, kad klienti sazinās ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Mēs vācam datu subjekta informāciju mārketinga nolūkiem. Mēs vācam klientu personas datus patērētāju atsauksmēm.

Telemārketingam mēs varam iegūt datus arī no likumīgo starpnieku kontaktinformācijas sarakstiem ar personām, kuras jau ir devušas piekrišanu telemārketingam. Mēs glabājam šo informāciju tikai ierobežotu laiku.

Lūdzu, ņemiet vērā — ja līguma izpildei mums nepieciešami Jūsu personas dati, un Jūs tos nesniedzat, tas var radīt noteiktas negatīvas sekas.

Ja mums ir pieejami Jūsu personas dati, mēs tos esam saņēmuši kāda no tālāk norādītajiem iemesliem.

2.1 Pasūtījumi

Ja esat veicis pasūtījumu tieši mūsu mājaslapā vai izmantojot saiti uz mūsu mājaslapu sociālajos tīklos vai e-pastā, mūsu izstādes stendā, pa tālruni, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu vai izmantojot kādu citu kanālu, mēs esam saņēmuši Jūsu personas datus tieši no Jums.

2.2 Kontakti

Ja esat sazinājies ar mūsu klientu apkalpošanas centru, zvanot, sūtot e-pastu, sazinoties ar mums, aizpildot jebkāda veida veidlapu vai izmantojot jebkuru citu kanālu, kur mūsu klientu apkalpošanas centra konsultantiem bija jāapstrādā Jūsu personas dati.

2.3 Iegūtās kontaktinformācijas saraksti

Mēs varam iegūt no likumīgiem starpniekiem to personu kontaktinformācijas sarakstus, kuras jau ir devušas piekrišanu telemārketingam. Mēs glabājam šo informāciju tikai ierobežotu laiku.

2.4 Pašu mārketinga saraksti

Noteiktās situācijās mēs vācam personas datus tieši no datu subjektiem mārketinga nolūkos. Ja persona atsevišķi ir pieteikusies uz telefona vai e-pasta mārketingu, viņas informācijas izmantošana minētajiem mārketinga nolūkiem tiks veikta saskaņā ar šo privātuma politiku.

2.5 Patērētāju atsauksmes

Iesniedzot patērētāju atsauksmes, personas dati potenciāli ir saņemti tieši no datu subjekta. Ja patērētāju atsauksmes ir iegūtas, izmantojot anonīmu anketu, atsauksme nesatur personas datus. Situācijās, kad kāda persona sniedz savus personas datus, izmantojot anketu, vai, piemēram, atbild uz kādu no mūsu aptaujām vai aizpilda produkta atsauksmes formu mūsu lapā caur Trustmary, atsauksmē iekļautie personas dati ir saņemti tieši no datu subjekta. Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar šo privātuma politiku. Skatīt 6. sadaļu par informāciju par Trustmary izmantošanu.

2.6 Līgumsaistība sniegt informāciju

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs varam pieprasīt no Jums informāciju gan pasūtījuma veikšanas brīdī, gan arī vēlāk, ja ir nepieciešams apstrādāt papildu informāciju, lai izpildītu mūsu līgumsaistības pret Jums. Gadījumos, kad mēs nesaņemam nepieciešamo informāciju, tas var ietekmēt mūsu spēju izpildīt noteiktas līguma daļas, piemēram, ja nav sniegta derīga piegādes adrese pasūtījuma saņemšanai vai e-pasta adrese pasūtījuma apstiprinājumu saņemšanai. Slēdzot ar mums līgumu, Jūs esat atbildīgs par nepieciešamās informācijas sniegšanu.

Gadījumos, kad pasūtījums ir jāatmaksā, derīga bankas konta numura nesniegšana, uz kuru mēs varam pārskaitīt atmaksu, var novest pie tā, ka atmaksa nav iespējama, jo mēs parasti izmantojam to pašu maksājuma metodi, ar kuru sākotnēji tika veikts maksājums.

3. Kādu informāciju par Jums mēs uzglabājam?

Informācija, kas mums ir par Datu subjektiem, ir ierobežota ar mūsu attiecībām ar attiecīgo personu. Mums var būt Jūsu vārds un tālruņa numurs un/vai e-pasta adrese, kā arī pasta adrese. Ja esat veicis pasūtījumu pie mums, mums ir arī Jūsu pasūtījumu un maksājumu vēsture un informācija, kā arī cita ar Jūsu klienta kontu saistīta informācija. Mēs arī glabājam mūsu klientu un jebkuras citas personas, kas sazinās ar uzņēmumu, saziņas vēsturi, tostarp papildu informāciju, kas sniegta e-pastu saturā u.c. Lūdzu, skatiet 8. sadaļu, lai iegūtu informāciju par sīkdatņu informāciju.

Jums ir tiesības sazināties ar mums un lūgt apskatīt mūsu rīcībā esošos datus par Jums.

3.1 Jaunu klientu piesaiste

Mēs varam veikt reklāmas zvanus personām, kuras ir devušas piekrišanu saņemt no mums reklāmas zvanus, bet kuras nav mūsu klienti. Mums ir ierobežota informācija par šādām personām: vārds, tālruņa numurs un, iespējams, adrese, kā arī viņu piekrišana. Ja reklāmas zvans jaunam klientam noved pie pasūtījuma veikšanas, informācija tiek pārbaudīta ar klientu.

Gadījumos, kad klientam ir nepieciešama nepārprotama piekrišana, lai veiktu reklāmas zvanus, šī piekrišana tiks iegūta un dokumentēta.

Ja Jūs esat pieteicies kādā no mūsu telefona vai e-pasta mārketinga sarakstiem, mēs esam saņēmuši Jūsu sniegto kontaktinformāciju: tālruņa numuru un/vai e-pasta adresi, kā arī, iespējams, vārdu un uzvārdu.

3.2 Esošo klientu un potenciālo klientu personas dati

Mums ir sekojoša informācija par mūsu klientiem: vārds, tālruņa numurs, adrese, pasta indekss, pilsēta, klienta numurs, iespējams, viņu e-pasta adrese, vecums, iespējams dzimums, pasūtījumu vēsture, iespējams, viņu e-pasta vēsture, ja viņi ir sazinājušies ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa e-pastu, kā arī iespējamo iepriekšējo reklāmas zvanu vēsturi.

Mums ir e-pasta vēsture un iepriekšējo reklāmas zvanu vēsture arī tām personām, kuras nav mūsu klienti, bet kurām ir šāda vēsture.

Patērētāju atsauksmes var ietvert personas vārdu, pat ja šī persona nav citādi iekļauta mūsu klientu reģistrā (piemēram, gadījumos, kad persona ir izmantojusi produktu un atstājusi atsauksmi, pat ja viņa nav veicis pasūtījumu pie mums).

Ja piemērojams, mūsu sistēma saglabā ierīču IP adreses, no kurām tiek veikti pasūtījumi.

3.3 Reklāmas tālruņa zvani un klientu apkalpošanas dati

Ja saņemat no mums reklāmas vai klientu apkalpošanas zvanu, vai zvanāt mūsu klientu apkalpošanas centrā, mēs varam ierakstīt šos zvanus. Ieraksts tiek veikts, lai palīdzēt apstiprināt vai atcelt pasūtījumus, kā arī atrisināt iespējamās domstarpības.

3.4 Sensitīvi personas dati un personas kods

Mēs savā klientu reģistrā nesaglabājam nekādus sensitīvus datus (piemēram, etniskā izcelsme, personas kods utt.). Mūsu pašreizējie tālruņa zvanu ieraksti un e-pasta apmaiņa ar klientu apkalpošanas dienestu var saturēt sensitīvu informāciju par klientu veselību, ja klients pats pēc savas iniciatīvas ir sniedzis šo informāciju. Šī informācija netiek apstrādāta nekādiem papildu nolūkiem, savukārt mūsu mērķis ir dzēst šo informāciju pēc iespējas ātrāk. Neatkarīgi no tā, mēs lūdzam, lai mūsu klienti mums nesniedz šāda veida personas informāciju.

Ja maksājat par produktiem, izmantojot ārējo maksājumu vārteju, Jums var tikt prasīta papildus identifikācija, piemēram, Jūsu personas kods, lai pārbaudītu Jūsu kredītreitingu saskaņā ar šī pakalpojuma lietošanas noteikumiem. Mēs nesaņemsim šo informāciju un neapstrādāsim to.

3.5 Bērnu personas dati

Principā mēs neapstrādājam bērnu personas datus. Tomēr interneta pārdošanā, iespējams, nevarēsim pārbaudīt klienta vecumu. Mūsu noteikumos un nosacījumos ir paredzēts, ka mūsu produkti ir pieejami iegādei personām no 18 gadu vecuma, jo patērētājam ir jāspēj noslēgt ar mums līgumu par preču iegādi, izmantojot abonementu. Tādēļ personas, kas ir jaunākas par 18 gadiem un mēģina patstāvīgi iegādāties mūsu produktus un noslēgt abonementu, parasti pārkāpj mūsu noteikumus un nosacījumus, un mēs neapzināti neplānojam apstrādāt viņu personas datus.

Ja nepilngadīgas personas vēlas veikt pasūtījumus mūsu interneta veikalā, tās vai nu būs atsevišķi sasniegušas juridisko minimālo vecumu, lai noslēgtu līgumu patstāvīgi, vai veiks pasūtījumu kopā ar vecākiem, vai būs ieguvušas vecāku piekrišanu pasūtījuma veikšanai un atsevišķi mūs par šo piekrišanu informēs, atkarībā no situācijas, lai līgums būtu juridiski saistošs un lai mēs varētu apstrādāt nepilngadīgās personas personas datus.

3.6 Bankas informācija

Gadījumā, ja klientam ir jāatmaksā vai jāatlīdzina preces iegādes summa, mums ir klienta sniegtā bankas konta informācija.

3.7 Tehniskie dati

Veicot pasūtījumu, izmantojot saiti sociālajos medijos vai mūsu tīmekļa vietnē, tajā laikā tiek apkopota noteikta tehniskā informācija, piemēram, žurnāla dati. Papildinformāciju par datiem, izmantojot sīkfailus, skatiet 8. sadaļā.

4. Cik ilgi mēs glabājam Jūsu datus?

Personas dati tiks glabāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams vai līdz klients lūgs tos izņemt no mūsu failiem. Klientu dati parasti tiek glabāti visu laiku, kamēr persona ir mūsu klients, kā arī noteiktus laikposmus pēc tam dažādiem glabāšanas un izmantošanas mērķiem. Tomēr, veicot mārketingu potenciālajiem klientiem, personas dati tiek glabāti tikai ierobežotu laiku.

Jaunu klientu iegūšana pa tālruni izmanto datu sarakstus, kas parasti saglabājas no trīs līdz sešiem mēnešiem atkarībā no kampaņas.

Informācija par personām, kuras ir devušas piekrišanu mārketinga nolūkiem, tiek saglabāta līdz brīdim, kad Jūs atsaucat šo piekrišanu.

Zvanu ieraksti atkarībā no kampaņas tiek glabāti no trīs līdz sešiem mēnešiem.

Dati par tiem, kas ir veikuši pasūtījumu pie mums, tiek glabāti mūsu reģistrā desmit gadus pēc pēdējā pasūtījuma vai piegādes apstrādes.

Ja Jūs neesat mūsu klients, visi klientu apkalpošanas dienestam nosūtītie e-pasta ziņojumi tiek saglabāti, līdz tie tiek automātiski izdzēsti no mūsu datu bāzes. Ja esat mūsu klients, visi e-pasta ziņojumi, kurus, iespējams, esat nosūtījuši klientu apkalpošanas dienestam, tiek glabāti Jūsu klienta kontā saskaņā ar mūsu glabāšanas termiņu.

​​Informācija tiek glabāta kā daļa no patērētāju atsauksmēm tik ilgi, kamēr mums ir Jūsu piekrišana, vai līdz brīdim, kad informācija tiek anonimizēta un persona vairs nav identificējama.

Daļa informācijas mums ir jāuzglabā vēl ilgāku laiku dažādu likumu (piemēram, Grāmatvedības likuma) dēļ.

4.1 Personas dati tiešsaistē

Personas dati, kas norādīti patērētāju atsauksmēs, ir pieejami mājaslapā, līdz persona potenciāli atsauc savu piekrišanu personas datu izmantošanai vai līdz personas dati tiek dzēsti no atsauksmes. Ja mājaslapā ir iespēja atstāt produkta atsauksmi caur Trustmary, personas dati tiks glabāti līdz brīdim, kad persona pieprasa dzēst atsauksmi no Trustmary pakalpojuma. Papildinformāciju par Trustmary izmantošanu skatīt 6. sadaļā.

4.2 Personas dati un potenciālo klientu iegūšana pa telefonu

Ja esam saņēmuši Jūsu informāciju kā daļu no telemārketinga saraksta (piem., izvēles saraksti), mēs glabāsim informāciju tik ilgi, kamēr būsiet devis savu piekrišanu informācijas glabāšanai, tik ilgi, kamēr to atļauj saraksta starpnieks, vai līdz brīdim, kad atsaucat savu piekrišanu, atkarībā no tā, kurš pirmais pieprasa informācijas dzēšanu.

Mārketinga saraksti tiek glabāti trīs līdz sešus mēnešus atkarībā no kampaņas. Ja mārketinga zvans noved pie pasūtījuma, Jūsu kontaktinformācija tiks pārbaudīta pirms tās pārsūtīšanas uz mūsu klientu datu bāzi un tiks saglabāta tik ilgi, kamēr paliksiet mūsu klients.

Ja Jūs esat pieteicies kādā no mūsu telefona vai e-pasta mārketinga sarakstiem, sniedzot mums savu piekrišanu, reģistrācijā iegūtā informācija tiks glabāta atsevišķā sarakstā līdz brīdim, kad Jūs atsauksiet savu piekrišanu.

4.3 Telefona pārdošanas ierakstu un zvanu datu glabāšana


Reklāmas un klientu apkalpošanas telefona zvanu ieraksti tiek glabāti mūsu sistēmā trīs līdz sešus mēnešus, atkarībā no kampaņas. Tas tiek darīts, lai pārbaudītu pasūtījumus un jebkādu neskaidrību vai konfliktu gadījumā. Pēc šī perioda ieraksti tiks automātiski izdzēsti. Ierakstus varam saglabāt ilgāku laiku, ja nepieciešams, piemēram, sūdzību izskatīšanas apstākļos, iespējamas vai aktīvas tiesvedības.

4.4 Klientu e-pastu glabāšana

Visi mūsu klientu apkalpošanas dienestam nosūtītie e-pasta ziņojumi tiek glabāti mūsu klientu reģistrā kopā ar citu klientu informāciju. E-pasta ziņojumi tiek dzēsti kopā ar citu klientu datu dzēšanu, kad klients pārtrauc abonēšanu.

4.5 Klientu un pasūtījumu informācija

Visu klientu personas un pasūtījumu informācija tiek glabāta desmit gadus pēc pēdējā pasūtījuma piegādes. Saglabāšanas periods sākas no visvēlāko abonēšanas produkta piegādes brīža pirms līguma pārtraukšanas.

Mūsu abonentu klienta statuss tiek uzskatīts par sākto brīdī, kad veikts abonēšanas pasūtījums. Vienam klientam var būt vairāk nekā viens abonements. Personas dati, kas ietverti klienta statusā, tiek glabāti klientu reģistrā desmit gadus no pēdējā derīgā abonementa pēdējās piegādes brīža. Pēc šī perioda klienta statuss tiek dzēsts.

Kad klientūra ir beigusies, personas un pasūtījuma informācija tiek anonimizēta mūsu klientu datubāzē un, ja nepieciešams, tiek dzēsta no mūsu pārdošanas datu bāzes.

4.6 Cik ilgi mūsu pakalpojumu sniedzēji glabā Jūsu personas datus?

Mums ir pakalpojumu sniedzēji, kas palīdz ar dažādiem apstrādes aspektiem, un mēs nododam tiem noteiktu informāciju šo darbību veikšanai. (Skatīt 6.1. sadaļu par dažādiem pakalpojumu sniedzēju veidiem.) Pakalpojumu sniedzēji glabā informāciju tikai tik ilgi, cik nepieciešams viņu sniegto pakalpojumu izpildei vai tik ilgi, cik glabāšanai ir juridisks pamats. Pēc tam viņiem ir jādzēš visi dati saskaņā ar mūsu ar viņiem noslēgtajām vienošanām un noteiktajiem glabāšanas termiņiem.

Pakalpojumu sniedzēji nekad nedrīkst glabāt personas datus saviem personiskajiem mērķiem, izņemot gadījumus, kad viņi darbojas kā atsevišķi datu pārziņi noteiktai apstrādei vai saskaņā ar juridiskajām saistībām attiecībā uz informācijas glabāšanu, piemēram, grāmatvedības birojs, kam jāglabā grāmatvedības uzskaites dokumenti, lai izpildītu savas juridiskās saistības.

4.7. Informācijas uzglabāšana par mārketinga atļaujām

Ja Jūs esat devis piekrišanu tiešajam mārketingam pa telefonu, mēs glabāsim šo piekrišanu tik ilgi, kamēr glabājam Jūsu personas datus, vai līdz brīdim, kad Jūs atsaucat piekrišanu.

Ja klients ir saņēmis e-pasta mārketingu, pamatojoties uz klienta pasūtījumiem, bet ir iebildis pret mārketinga izsūtnēm, šī atteikšanās tiks saglabāta kopā ar klienta personisko informāciju, līdz šī informācija tiks dzēsta.

4.8 Juridiskās informācijas glabāšana

Pat ja personas dati tiek izdzēsti vai ir pieprasīta to dzēšana no noteiktām sarakstiem vai datubāzēm, likumā noteiktā persona informācija (piemēram, Grāmatvedības likums, piekrišanas dokumentācijas saistības, pārdošanas uzskaites ieraksti un citas juridiskās saistības) var būt jāuzglabā likumīgi. Tomēr šie dati tiek izmantoti tikai tiem mērķiem, kas paredzēti attiecīgajos likumos un normatīvajos aktos, kas piemērojami uzņēmumam atkarībā no tā reģistrācijas vai darbības vietas.

Par informāciju, kuru nav iespējams dzēst, tās glabāšanas termiņš tiek noteikts saskaņā ar likumā noteikto glabāšanas laiku un tā tiks dzēsta, tiklīdz tās glabāšana vairs nav nepieciešama. Piemēram, uzņēmumam grāmatvedības nolūkos glabājama informācija jāuzglabā vismaz septiņus gadus pēc pārdošanas gada beigām.

4.9 Datu anonimizācija

Lai nodrošinātu mūsu sistēmas pareizu darbību, daļa būtiskas informācijas (piemēram, ar pasūtījumiem saistītie dati) tiek anonimizēta, nevis dzēsta, kad glabāšanas periods beidzas. To darot, starp saglabātajiem datiem un konkrēto klientu nebūs savienojuma, taču tas nodrošina normālu sistēmas darbību. Papildinformāciju skatiet tālāk sadaļā “Tiesības uz dzēšanu/Tiesības tikt aizmirstam”.

4.10 Pieprasījumi par piekļuvi datiem

Ja piekļuves pieprasījums ir veikts, izmantojot ierastās klientu apkalpošanas kanālus, glabāšanas periods ir tāds pats kā vispārējai klientu apkalpošanas saziņai. Gadījumos, kad datu subjekta piekļuves pieprasījumā ir nepieciešama papildu apstrāde un STR Global Group Oy datu aizsardzības speciālista iesaiste, glabāšanas periods pēc piekļuves pieprasījuma pilnīgas izskatīšanas ir trīs gadi, izņemot gadījumus, kad likumisku iemeslu dēļ nepieciešams glabāt datus ilgāk.

5. Kā un kāpēc mēs apstrādājam Jūsu personas datus?

Mēs izmantojam datu subjektu personas datus pakalpojuma sniegšanai preču iegādei, tiešajam mārketingam, preču piegādei, attiecību uzturēšanai ar klientu, kā arī savas kopējās darbības attīstīšanai.

Ja Jūs esat devis piekrišanu, mēs izmantojam Jūsu personas datus, lai informētu Jūs par interesantiem piedāvājumiem, izmantojot telefona mārketingu.

Mēs veicam elektronisko tiešo mārketingu uz piekrišanas pamata. Tomēr mēs saviem esošajiem klientiem varam nosūtīt mārketinga e-pastus par dažiem interesantiem piedāvājumiem, un klientiem būs iespēja brīvi atteikties no tiem.

Mēs arī izmantojam personas datus apmācībām, statistikai un likumisko saistību izpildei.

Mēs izmantosim Jūsu personas datus tikai ES Vispārīgajā datu aizsardzības regulā uzskaitītajiem punktiem, un tie ir aplūkoti turpmāk.

Saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu leģitīmas intereses nozīmē likumīgu pamatu personas datu apstrādei, piemēram, mārketingā, zinātniskās vai vēsturiskās pētniecības nolūkos vai statistikas nolūkos. Tomēr tie tiek rūpīgi pārbaudīti (interešu līdzsvara pārbaude), un tos var ignorēt, lai aizsargāt datu subjekta tiesības un brīvību. Mēs veicam arī saderības pārbaudes gadījumos, kad informācija tiek apstrādāta ārpus sākotnējā mērķa.


5.1. Jaunu klientu piesaiste

Mēs varam iegūt patērētāju kontaktinformācijas sarakstus no tiem cilvēkiem, kas ir devuši savu piekrišanu tiešajam mārketingam, jaunu klientu iegūšanai pa tālruni. Šādu sarakstu iegūšanai mēs varam izmantot informācijas starpniekus. Informācijas starpnieku tiesības apstrādāt personas informāciju ir balstītas uz piekrišanu. Ja Jūs esat pieteicies kādā no mūsu telefona vai e-pasta mārketinga sarakstiem, mēs veiksim telefona mārketinga zvanus vai nosūtīsim Jums mārketinga e-pastus atbilstoši tam, kādai saraksta veidam Jūs esat pieteicies. Juridiskais pamats šai apstrādei ir Jūsu piekrišana.

5.2 Pasūtījumu izpilde un preču atgriešana

Mēs apstrādājam personas datus, lai izpildītu pasūtījumus un piegādātu pasūtītās preces mūsu klientiem. Mēs sadarbojamies ar pakalpojumu sniedzējiem, kas nodrošina loģistiku, preču nosūtīšanu un piegādi klientam. Likumiskais pamats klientu pasūtījumu izpildei ir līguma izpilde.

Mēs arī apstrādājam personas datus, lai apstrādātu preču atgriešanu, sūdzības un naudas atmaksu. Likumiskais pamats tam ir līguma izpilde.


5.3 Tiešais mārketings pa tālruni

Mēs piezvanīsim saviem klientiem un piedāvāsim viņiem jaunus un interesantus piedāvājumus tikai tad, ja viņi būs devuši savu piekrišanu tam.

5.4 Aizsargā no krāpšanas

Ja klients ir atstājis rēķinus neapmaksātus, nav izpildījis citus līgumsaistību nosacījumus vai tīši sniedzis maldinošu informāciju, mēs varam izmantot noteiktus personas datus krāpšanas novēršanai. Juridiskais pamats šai apstrādei ir mūsu leģitīmais interese.

5.5 Maksājumu iekasēšana

Ja klientiem ir nokavēti rēķini, mēs ar viņiem sazināsimies, nosūtot atgādinājumus, un, ja tas nelīdzēs, maksājumu iekasēšanu nodosim inkasācijas aģentūrai. Juridiskais pamats tam ir likumīgas intereses.

5.6 Vispārējā saziņa ar klientiem

Mēs varam apstrādāt Jūsu personas datus, lai nosūtītu paziņojumus par Jūsu pasūtījuma statusu vai iespējamiem piegādes vai nosūtīšanas sarežģījumiem. Atbilstošos gadījumos mēs varam arī sazināties ar klientu, ja tas ir pieprasījis sazināties ar viņu. Pamats tam ir līguma izpilde.

5.7 Zvanu ieraksti

Mēs ierakstām zvanus uz mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Ieraksti tiek veikti, lai palīdzētu apstiprināt pasūtījumus un to atcelšanu, kā arī risināt iespējamas domstarpības. Likumiskais pamats tam ir leģitīmas intereses.

5.8 Elektroniskais tiešais mārketings

Mēs veicam elektronisko tiešo mārketingu tikai uz piekrišanas pamata. Tomēr mēs saviem esošajiem klientiem varam nosūtīt mārketinga e-pastus par dažiem interesantiem piedāvājumiem, un klientiem būs iespēja brīvi atteikties to tālākām izsūtnēm. Tas ir balstīts uz likumīgām interesēm.

5.9 Statistiskās atskaites un atsauksmes

Mēs apkopojam pārdošanas, klientu un kampaņu statistiku, kas tiek izmantota pārdošanas vadībai. Pamats tam ir likumīgas intereses.

Mēs arī saņemam atsauksmes par produktiem produktu attīstības nolūkos. Veicam arī aptaujas statistikas apkopošanas nolūkos. Likumiskais pamats ir vai nu leģitīmas intereses, vai piekrišana.

5.10 Grāmatvedība un citas juridiskās saistības

Mēs izmantojam Jūsu personas datus, lai izpildītu likumu, tiesu un amatpersonu pieņemtos lēmumus. Personas dati tiek regulāri apstrādāti Grāmatvedības likuma izpildes nolūkos. Citas dažādas juridiskās saistības attiecas uz informācijas glabāšanu dokumentu uzskaites nolūkos, pat ja šī informācija citādi netiek aktīvi apstrādāta uzņēmējdarbībā. Tā juridiskais pamats ir juridisks pienākums.

5.11 Tiešsaistes pakalpojumu sniegšana

Lai sniegtu tiešsaistes pakalpojumus, ko vietnes apmeklētājs ir pieprasījis, nepieciešama personas datu apstrāde, piemēram, lai apmeklētājs varētu iegūt informāciju par interesējošiem produktiem. Tas ietver arī IP adreses apstrādi, lai parādītu vietni. Personas datus apstrādā arī pakalpojumu sniedzēji. Likumiskais pamats tam ir līguma izpilde.

Jebkura papildu apstrāde tiešsaistes pakalpojumos, ko apmeklētājs nav pieprasījis un kas nav nepieciešama pakalpojumu sniegšanai, tiek veikta tikai ar atsevišķu apmeklētāja piekrišanu. Papildu informācija par sīkdatnēm ir pieejama sadaļā par sīkdatnēm.

5.12 Apmācība un kvalitātes kontrole

Personas dati tiek apstrādāti jauno darbinieku apmācības nolūkos, kā arī vispārējai kvalitātes kontrolei. Personas dati var ietvert informāciju, kas iekļauta klientu apkalpošanas apstrādē (piemēram, informācija klientu apkalpošanas e-pastos un telefona zvanu ierakstos), personas datus, kas apstrādāti telefona mārketinga zvanu laikā, un personas datus, kas iekļauti klientu reģistrā (piemēram, klienta faili un piegādes informācija). Juridiskais pamats šai apstrādei ir mūsu leģitīmajā interese.

5.13 Klientu informācijas pārskatīšana un maiņa, kā arī citas tiesības

Lai apstiprinātu identitāti, veiktu izmaiņas informācijā un izpildītu datu subjekta citus pieprasījumus, nepieciešama klientu informācijas apstrāde. Apstrāde saistībā ar patērētāja līgumu ir līguma izpilde. Apstrāde, kas saistīta ar datu subjekta piekļuves pieprasījumu, tiek veikta uz juridiska pienākuma pamata.

5.14 Mērķtiecīgs mārketings

Personas dati un informācija par Jūsu pirkumiem tiks izmantota, lai Jums parādītu reklāmas, kuras, mūsuprāt, Jūs varētu interesēt. Tas tiek veikts tiešsaistē, piemēram, sociālajos tīklos. Juridiskais pamats šai apstrādei ir mūsu leģitīmajā interese.

6. Informācijas izpaušana un nodošana

Mēs izmantojam darbuzņēmējus produktu nosūtīšanai, pārdošanai, sistēmu, platformu pārvaldīšanai un statistikas apkopošanai. Mēs arī pārsūtām informāciju Grupas ietvaros tehniskiem nolūkiem un tiešā nolūkā veicam apstrādi, lai izpildītu līgumu ar klientu.

Mūsu mērķis ir apstrādāt pēc iespējas vairāk personas datu EEZ. Dažas apstrādes, ko veic mūsu darbuzņēmēji, ietver datu pārsūtīšanu ārpus EEZ.

Kad mēs izmantojam darbuzņēmējus, mēs tiem nododam tikai to informāciju, kas viņiem nepieciešama, lai varētu veikt savus uzdevumus. Mēs nepārdodam un neizsniedzam personas datus trešajām personām to mārketinga nolūkos.

Mēs izmantojam sociālo tīklu platformas mārketinga nolūkos. Tā kā mums ir uzņēmuma Facebook konts, mēs esam kopīgi pārziņi ar Meta Platforms Ireland Limited.

6.1 Datu pārsūtīšana darbuzņēmējiem/apstrādātājiem

Mēs izsniedzam datus saviem darbuzņēmējiem un apstrādātājiem situācijās, kas saistītas ar darījumiem, piegādēm un noteiktiem reklāmas nolūkiem, lai mēs varētu sniegt savus pakalpojumus. Darbuzņēmēji un pārstrādātāji ir:

  • IT pakalpojumi
  • Loģistikas partneri
  • Transporta pakalpojumi
  • Grāmatvedības biroji
  • Bankas
  • E-pasta, sociālo tīklu un tiešā mārketinga partneri
  • Parādu piedziņas aģentūras

Iepriekš minētie pakalpojumu sniedzēji un datu apstrādātāji nekādā gadījumā nedrīkst patstāvīgi noteikt, kā izmantot viņiem nodotos datus saviem mērķiem. Stingros nosacījumos viņi saņem tikai tos datus, kas ir nepieciešami, lai veiktu viņu sniegtos pakalpojumus konkrētiem, no mūsu puses noteiktiem mērķiem. Dati nedrīkst tikt glabāti ilgāk, nekā norādīts un vienots mūsu datu apstrādes līgumos ar viņiem.

Gadījumos, kad pakalpojumu sniedzējam (mūsu datu apstrādātājam, kurš var darboties arī kā atsevišķs datu pārzinis, piemēram, banka) ir juridiska saistība glabāt vai apstrādāt informāciju ilgāku laiku, papildu glabāšana vai apstrāde notiek saskaņā ar šī pakalpojumu sniedzēja paša juridiskajām saistībām, un viņš darbojas kā datu pārzinis šajā likumā noteiktajā apstrādē.

a) Mārketinga mērķi

No tiem klientiem, kuri ir devuši piekrišanu telemārketingam, mēs varam pārsūtīt sarakstus ar viņu personas datiem mūsu līgumslēdzējiem telemārketinga nolūkos. Mēs nododam tikai to personu datus, kuras ir devušas piekrišanu tiešajam mārketingam.

b) Loģistika

Mēs izmantojam darbuzņēmējus, kas veic produkcijas piegādi un viņi saņems tikai nepieciešamo informāciju sava uzdevuma veikšanai.

c) Tehniskās sistēmas

Klientu datu pārvaldīšanai, telemārketingam, pasūtījumiem un e-pastiem, kā arī dažāda veida analīzēm mēs izmantojam tehniskās sistēmas, kuras veido un uztur darbuzņēmēji.

d) Nesamaksāto maksājumu iekasēšana

Situācijās, kad klientam ir nokavēti rēķini un viņš nav samaksājis, neskatoties uz vairākiem atgādinājumiem, mēs izpaužam klienta personas datus, kas saistīti ar šo rēķinu iekasēšanu, un nododam neapmaksātos rēķinus trešajām personām, kas sniedz inkasācijas pakalpojumus.

6.2 Datu pārsūtīšana ārpus EEZ

Mūsu mērķis ir apstrādāt pēc iespējas vairāk personas datu EEZ. Dažas apstrādes, ko veic mūsu darbuzņēmēji, ietver datu pārsūtīšanu ārpus EEZ. Pārsūtīšana uz valstīm ārpus EEZ tiek veikta, pamatojoties uz vienu no sekojošiem punktiem 1) Eiropas Komisijas lēmumiem par atbilstību, ka valsts datu aizsardzība ir tādā pašā līmenī kā EEZ, vai 2) līguma standartklauzulām, kā arī iespējamiem papildu pasākumiem, lai nodrošinātu datu pārsūtīšanu un apstrādāti tādā pašā līmenī kā EEZ.

Noteiktos gadījumos gan mēs, gan mūsu izmantotie datu apstrādātāji pārraidām informāciju uz Amerikas Savienotajām Valstīm. Eiropas Komisija ir nolēmusi, ka ES un ASV Datu privātuma sistēma (EU-US Data Privacy Framework, EU-US DPF) nodrošina pietiekamu aizsardzības līmeni personas datu apstrādei trešā valstī.

Ja datu pārsūtīšanu nevar veikt, pamatojoties uz izmaiņām lēmumos par atbilstību vai apstrādātāja veiktajiem pasākumiem, mēs strādājam, lai nodrošinātu, ka dati tiks pārsūtīti apstrādātājam, kas izpilda mūsu prasības attiecībā uz datu aizsardzību ārpus EEZ vai ka dati tiks apstrādāti EEZ ietvaros.

6.3 Kopīga kontrole ar Meta

Meta Platforms Ireland Limited (turpmāk “Meta”) un Soome Tervisetooted OÜ ir kopīgi pārziņi, ciktāl tas attiecas uz mūsu Facebook lapu. Meta apstrādā personas datus, ievērojot uz to attiecināmos Privātuma politikas noteikumus, informāciju par GDPR 13. panta 1. punkta a) un b) apakšpunktu var atrast tiešsaistē: (https://www.facebook.com/about/privacy). Meta galvenokārt ir atbildīgs par datu aizsardzības tiesiskā regulējuma ievērošanu un datu drošības, kā arī datu subjekta tiesību ievērošanu, izmantojot savus pakalpojumus. Mēs esam pakļauti Meta kontroliera pielikumam. (Lūdzu, skatiet: https://www.facebook.com/legal/controller_addendum)

Mēs saņemam datus, ko var redzēt arī citi Facebook lietotāji, proti, atsevišķu lietotāju vārdus, publiskos attēlus un citu publisko informāciju. Juridiskais pamats tam ir likumīgas intereses. Personas dati netiek pārsūtīti no Facebook lapas vai no komentāru sadaļām uz kādu citu sistēmu bez atsevišķa brīdinājuma. Tomēr dati, piemēram, privātie ziņojumi, kas sniedz informāciju par izmaiņām pasūtījumos, tiek reģistrēti citās sistēmās.

Jūsu personas dati tiek izmantoti, piemēram, ziņošanai, reklāmai, konkursu un izložu veikšanai, atsauksmju saņemšanai, kā arī daļēji reklāmas laukuma iegādei no Meta un reklāmu veiktspējas mērīšanai. Jebkuri dati, kas sniegti brīvprātīgi, piemēram, piedaloties izlozēs, tiek apstrādāti, pamatojoties uz dalībnieka piekrišanu vai līgumu, un tiek vākti mūsu mērķiem. Kopā ar Meta mēs apkopojam vispārīgu informāciju par darbībām, piemēram, atzīmēm Patīk, mūsu lapas apmeklējumiem, ziņu komentāriem, privātām ziņām un ar ziņām saistīto statistiku.

Mēs izmantojam Jūsu personas datus, lai atlasītu reklāmas un izveidotu auditorijas Facebook lapā. Tādā veidā mēs varam sniegt Jums visatbilstošāko informāciju par mūsu produktiem, kas Jums varētu šķist interesanta. Tas tiek darīts divos veidos: mēs pārsūtām savu klientu kontaktinformāciju uz Meta, lai mērķētu savu reklāmu sociālajos medijos. Šī kopīgotā informācija tiek izmantota tikai mūsu noteiktajiem mērķiem. Šajā gadījumā mēs darbojamies kā personas datu pārzinis un Meta kā personas datu apstrādātājs. Mēs arī mērķējam reklāmu uz tiem, kuri vēl nav mūsu klienti atbilstoši Meta pielāgotajām mērķauditorijām. Tas tiek veikts, pamatojoties uz leģitīmām interesēm.

Jums ir tiesības iebilst pret Jūsu personas datu pārsūtīšanu mērķauditorijas atlases nolūkos sociālajos medijos. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai paziņotu mums par iebildumiem pret apstrādi.

Mēs izmantojam Page Insights, lai apstrādātu datus, un tāpēc uz mums attiecas Page Insights kontroliera pielikums. (Lūdzu, skatiet: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum) Attiecībā uz mūsu vietnē izmantotajām sīkdatnēm skatiet mūsu sīkfailu politiku. Ņemot vērā to, ka Meta izmanto sīkfailus, lūdzu, skatiet Meta sniegto informāciju par sīkfailiem.

Ja vēlaties izmantot savas tiesības uz privātajiem datiem (piem., attiecībā uz Jūsu datu dzēšanu), jo esat atzīmējis mūsu Facebook lapu ar “patīk” vai sekojat tai, lūdzu, sazinieties ar vietējiem Meta pārstāvjiem. Datu pieprasījumi saistībā ar Page Insights tiks pārsūtīti Meta. Plašāku informāciju par to, kā Meta izmanto personas datus, šo datu izmantošanas tiesisko pamatu un tiesību izmantošanu, lūdzu, skatiet: https://www.facebook.com/about/privacy

6.4 Trustmary izmantošana

Mēs izmantojam Trustmary, lai vāktu klientu atsauksmes, vērtējumus un ieteikumus. Trustmary ir pakalpojums, kas palīdz mums labāk izprast mūsu klientus, izmantojot dažādas aptaujas, piemēram, NPS un CSAT, kā arī izmantot mūsu apmierināto klientu viedokļus publisku atsauksmju veidā mārketingā. Atkarībā no aptaujas veida, dažāda informācija par mūsu klientiem tiek nodota Trustmary, kur mēs rīkojamies kā datu pārzinis, bet Trustmary kā apstrādātājs. Nodotā informācija var ietvert klienta vārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi, iespējamo organizāciju, klienta attēlu un atsauksmi, vērtējumu vai ieteikumu tekstā vai video formātā. Mūsu klienti redz un apstiprina nosūtīto informāciju, atbildot uz aptauju Trustmary. Trustmary neizpauž šo informāciju un neizmanto to saviem nolūkiem pretēji saviem pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Papildinformāciju skatīt Trustmary pakalpojumu sniegšanas noteikumos.

6.5 Datu nodošana iestādēm

Mums ir tiesības un pienākums nodot datu subjektu personas datus iestādēm, izpildot to pieprasījumus saskaņā ar ES vai dalībvalsts tiesību aktiem.

6.6 Datu pārsūtīšana grupas ietvaros un pārziņa loma

Dati tiek pārsūtīti grupas ietvaros sakarā ar atbildīgajām pusēm attiecībā uz pārziņa, klienta un tehnisko sistēmu pienākumiem.

a) Kopīgā pārziņniecība

Lielākā daļa grupas veikto datu apstrādes darbību ietilpst kopīgās pārziņniecības jomā, ar atbildības sfērām, kas pieder vai nu Soome Tervisetooted OÜ, STR Global Group Oy, vai kopīgi abām uzņēmumiem. Klienta statuss vienmēr tiek noteikts attiecībā uz uzņēmumu, kas tirgo produktu un ir norādīts patērētāja līgumā.

b) Datu apstrāde

Jebkura papildu personas datu apstrāde, kas neietilpst kopīgās pārziņniecības darbībās starp Soome Tervisetooted OÜ un STR Global Group Oy, tiek veikta, pamatojoties uz datu apstrādes līgumiem starp dažādiem grupas uzņēmumiem, attiecībā uz piešķirtajiem darbinieku un sistēmu resursiem.
Dažādi grupas uzņēmumi var būt atbildīgi par dažādiem apstrādes aspektiem. Grupas iekšējie datu apstrādes pārsūtījumi tiek veikti saskaņā ar datu apstrādes līgumiem, un tās puses, kas darbojas kā apstrādātāji, neapstrādā datus citos nolūkos, kā noteikts pārziņa līgumā.

c) Datu subjektu piekļuves pieprasījumi

Galvenokārt datu subjektu piekļuves pieprasījumus (DSAR) apstrādā Soome Tervisetooted OÜ caur klientu apkalpošanu. Tomēr noteiktos gadījumos datu subjektu piekļuves pieprasījums var tikt pārsūtīts no Soome Tervisetooted OÜ klientu apkalpošanas uz Grupas Datu aizsardzības speciālistu (DPO). DPO palīdzēs atbildēt uz DSAR pieprasījumiem pat tad, ja pieprasījums konkrēti attiecas uz apstrādi, par kuru Soome Tervisetooted OÜ primāri atbild kā pārzinis, un kas citādi neietilptu STR Global Group Oy pārziņa atbildībā.

6.7 Pārdošana vai iesaistīšanās apvienošanā

Gadījumā, ja kāds meitas uzņēmums vai Koncerns kopumā ir iesaistīts pārdošanā vai apvienošanā, Koncernam ir tiesības nodot visus personas datus attiecīgajām pusēm pārdošanas rezultātā. Koncernam ir leģitīmas intereses veikt šādas darbības, ja tas tiks uzskatīts par Koncerna interesēm nākotnē.

Gadījumā, ja kāds no Koncerna meitas uzņēmumiem būtu iesaistīts Koncerna iekšējā apvienošanā vai pārņemšanā, ar šo darbību veikšanu saistītie dati tiktu nodoti šiem mērķiem.

7. Kāmēs aizsargājam Jūsu datus?

Mēs aizsargājam Jūsu datus ar tehniskiem un organizatoriskiem aktiem, kas nodrošina Jūsu datu drošību mūsu sistēmās.

Mūsu personas datu fails pastāv tikai kā elektroniski faili. Šis reģistrs ir aizsargāts ar parolēm, šifrēšanu un uzlaušanas ugunsmūriem. To personu tiesības, kuras var piekļūt reģistram, ir ierobežotas un atbilst viņu pienākumiem. Katra reģistra izmantotāja ir noslēgusi mūža konfidencialitātes līgumu par reģistra saturu. Par mūsu sistēmām atbildīgais darbuzņēmējs ir atbildīgs par pietiekamiem tehniskiem un organizatoriskiem pasākumiem, kas nodrošina reģistra fizisko un tehnisko aizsardzību. Līgumos ar darbuzņēmējiem ir noteikts, ko līgumslēdzēji var un ko nevar darīt ar šiem datiem.

8. Kāmēs izmantojam sīkfailus?

Sīkdatnes ir teksta faili, kurus gala ierīcē saglabā interneta pārlūkprogramma. Sīkdatnēm var būt personīgais identifikators, kas ļauj identificēt lietotāju. Mēs izmantojam sīkfailus, lai nodrošinātu, ka mūsu tiešsaistes pakalpojumi ir lietojami, kvalitatīvi un ka esam sagatavoti šo pakalpojumu attīstībai, un sīkfaili tiek izmantoti arī reklāmu mērķauditorijas atlasei. Tomēr lietotājus individualizē ne tikai sīkfaili.

Mēs esam snieguši plašāku informāciju par to, kādus sīkfailu veidus mēs izmantojam, cik ilgi tie tiek glabāti, ko tie dara, kam tie pārsūta datus un Jūsu tiesībām piekrist un atsaukt piekrišanu mūsu atsevišķajā sīkfailu politikā. Vairāk par mūsu sīkdatņu izmantošanu lasiet šeit.

9. Kāes varu īstenot savas tiesības uz saviem personas datiem?

Ja esat mūsu reģistrā, Jums ir noteiktas tiesības, pamatojoties uz ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu. Jums ir tiesības zināt, kādu informāciju mēs par Jums apstrādājam. Jums ir tiesības piekļūt saviem personas datiem, kas ir mūsu reģistrā, kā arī pieprasīt izlabot jebkādu kļūdainu informāciju, dzēst savus datus, kā arī aizliegt izpaust personas datus.

Jūs esat tiesīgs dot savu piekrišanu tiešajam telefona mārketingam, kā arī atsaukt Jūsu dotu piekrišanu. Jūs esat tiesīgs dot savu piekrišanu e-pasta mārketingam, kā arī atsaukt Jūsu dotu piekrišanu. Jūs esat tiesīgs atteikties no e-pasta mārketinga, ja esat saņēmis mārketinga ziņas, pamatojoties uz Jūsu klienta statusu. Visbeidzot, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par mūsu darbībām Datu aizsardzības iestādē.

Turklāt jums ir tiesības saņemt atbildi uz saviem jautājumiem GDPR noteiktajā termiņā (1 mēnesis), lai gan mūsu mērķis ir rīkoties ātrāk.

9.1 Jums ir tiesības piekļūt saviem personas datiem mūsu failos

Šos datus var parādīt Jums, kad esam pietiekami identificējuši, ka persona, kas lūdz datus, esat Jūs. Informāciju var piegādāt Jums pa tālruni, pa e-pastu vai pastu (papīra versija). Atkārtotu papīra versijas pieprasījumu gadījumā mēs iekasējam saprātīgu maksu, pamatojoties uz administratīvajām izmaksām (ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas 15.3. pants)

9.2 Jums ir tiesības pieprasīt jebkuras kļūdainas informācijas labošanu vai savu datu dzēšanu

Ja pamanāt, ka mūsu rīcībā ir kāda kļūdaina informācija par Jums, lūdzu, informējiet mūs, un mēs to nekavējoties izlabosim.


9.3 Jūs esat tiesīgs izvēlēties piedalīšanos vai atteikties no tiešā telefona un e-pasta mārketinga, kā arī atsaukt iepriekš doto piekrišanu tiešajam telefona un e-pasta mārketingam.


Jūs varat dot savu piekrišanu telemārketingam, kā arī jebkurā laikā atsaukt šo piekrišanu. Vienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru.

Mēs varam nosūtīt Jums e-pastus, pamatojoties uz Jūsu pirkumu vēsturi un klienta statusu. Tomēr Jūs varat jebkurā laikā atteikties no šo e-pastu saņemšanas. Mēs varam nosūtīt Jums e-pasta ziņojumus, pamatojoties uz Jūsu pirkumu vēsturi un klientu loku. Taču Jūs jebkurā laikā varat atteikties no dotajām izsūtnēm. Jūs varat dot savu piekrišanu e-pasta mārketingam un atsaukt jau sniegto piekrišanu. Katrā mārketinga e-pastā ir abonēšanas atcelšanas poga, uz kuras var noklikšķināt, lai atsauktu piekrišanu e-pasta mārketingam un dzēst e-pasta adresi no e-pasta mārketinga saraksta.

Klienti var arī iebilst pret mārketingu sociālajos tīklos, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

9.4 Jums ir tiesības uz Jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu vai iebildumu pret to.

Noteiktās situācijās Jums ir tiesības pieprasīt apstrādes ierobežošanu vai iebilst pret datu apstrādi, nevis prasīt informācijas dzēšanu. Šādā gadījumā Jūs varat sazināties ar mums.

9.5 Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par mūsu darbībām Datu aizsardzības iestādei

Ja uzskatāt, ka esam pārkāpuši Jūsu tiesības uz personas datu aizsardzību, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par mūsu darbībām Datu aizsardzības iestādei.

Tā kā datu pārzinis atrodas Igaunijā, Jūs varat iesniegt sūdzību savai Datu aizsardzības iestādei vai Igaunijas Datu aizsardzības inspekcijai to tīmekļa vietnē: https://www.aki.ee/en

9.6 Jums ir tiesības dzēst datus (tiesības tikt aizmirstam)

Jums ir tiesības lūgt, lai visi Jūsu personas dati tiktu dzēsti no mūsu sistēmām. Šīs tiesības sauc par “tiesībām tikt aizmirstam”. Šādā gadījumā mēs izdzēsīsim visus Jūsu personas datus no visām mūsu sistēmām. Dažās situācijās personas datu dzēšana var nebūt iespējama, piemēram, ja Jums ir neapmaksāti rēķini vai notiek kāda tiesvedība. Tāpat mēs nevaram dzēst no mūsu grāmatām nekādu informāciju, kas noteikta saskaņā ar Grāmatvedības likumu.

Ja Jūs esat atstājis atsauksmi caur Trustmary vai kādu citu aptauju, Jūs varat atsevišķi pieprasīt atsauksmes dzēšanu.

9.7 Jums ir tiesības saņemt atbildi uz savu jautājumu noteiktajā termiņā, kas atrunāts ar GDPR likumu

Mēs atbildēsim uz visiem jautājumiem par Privātuma politiku “bez liekas kavēšanās un jebkurā gadījumā viena mēneša laikā pēc pieprasījuma saņemšanas” (GDPR 12.3). Tomēr mūsu mērķis ir sniegt Jums pieprasīto informāciju daudz ātrāk.

9.8 Jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu pārsūtīšanu uz citu sistēmu.

Jūsu sniegtā informācija var tikt pārsūtīta no mūsu sistēmām uz citām. Ja vēlaties saņemt savu informāciju mašīnas nolasāmā formātā, tā Jums tiks nodrošināta šajā formātā.

9.9 Tiesības nebūt pakļautam automatizētai lēmumu pieņemšanai

Jūsu personas dati netiks apstrādāti automatizēti, tostarp profilēti, tā, ka tam būtu juridiskas vai tamlīdzīgas sekas, nepiedāvājot Jums iespēju pieprasīt cilvēka iesaisti procesā. Šobrīd mēs neveicam lēmumus vai profilēšanu, pamatojoties uz automatizētu apstrādi, kas varētu radīt juridiskas sekas Jums, un lēmumos iesaistīti cilvēki.

9.10 Jūs esat tiesīgs tikt informēts par personas datu apstrādi

Ja mēs esam saņēmuši Jūsu personas datus no avota, kas nav Jūs (piemēram, caur telefona mārketinga sarakstu), mēs cenšamies sazināties ar Jums saprātīgā termiņā. Jūs esat tiesīgs zināt informācijas avotu, un tas atšķiras atkarībā no konkrētā zvanu saraksta. Noteiktos gadījumos vienīgais iekļautais personas datu veids ir tālruņa numurs, ko esam saņēmuši telefona mārketinga nolūkos. Tālruņa numura izmantošana parasti ir ierobežota uz noteiktu laiku. Ja šajā laikā mēs nevaram sazināties ar Jums pa tālruni vai ja Jūs jau esat iebildis pret Jūsu informācijas izmantošanu telefona mārketinga nolūkos, mēs neuzglabāsim un neizmantosim Jūsu numuru citiem nolūkiem. Jūsu informācija tiks dzēsta no mūsu sistēmām saskaņā ar mūsu parastajām praksēm.

10. Šī privātuma politikas paziņojuma atjaunināšana

Mēs regulāri atjauninām šo privātuma politikas dokumentu, lai mēs varētu ņemt vērā likumu un noteikumu sasniegumus, jaunos apstākļus, kā arī izmaiņas politikā un procedūrās.

Šis privātuma politikas dokuments ir redzams mūsu vietnē, un tam ir datums, kas norāda, kad tas ir atjaunināts. Lūdzu, esiet informēts par izmaiņām mūsu privātuma politikā, regulāri pārbaudot, vai mūsu vietnē nav atjauninājumu. Ja politikā tiks veiktas būtiskas izmaiņas, mēs Jūs informēsim papildus veidos atbilstoši tam, kādas izmaiņas veiktas un uz kuriem datu subjektiem izmaiņas attiecas. Mēs varam izmantot, piemēram, paziņojumus mūsu vietnē, e-pastu vai paziņojumus ar mūsu sūtījumiem.

Atjaunināšanas paziņojums 02.09.2025
Privātuma politikā ir veiktas šādas izmaiņas:

Atjaunināta informācija un precizēta secība attiecībā uz šādām tēmām: aptaujas un produktu atsauksmes, kā arī mūsu pašu mārketinga saraksti (2., 2.4., 2.5., 3.1., 3.2., 4., 4.1., 4.2., 5., 5.1., 5.8. sadaļa)

  • Pievienota informācija par pienākumu sniegt informāciju līguma izpildes dēļ (2.6. nodaļa)
  • Skaidrojumi par bērnu datu apstrādi (3.5. nodaļa)
  • Precizēta informācija par zvanu ierakstu glabāšanu (4.2., 4.3. sadaļa)
  • Precizēta klientu informācijas glabāšana klientu reģistrā un glabāšanas periods pagarināts līdz desmit gadiem (4.5. nodaļa)
  • Papildu skaidrojumi par juridiskajām saistībām attiecībā uz klientu informācijas glabāšanu (4.8. un 5.10. nodaļa)
  • Paskaidrota datu subjekta piekļuves pieprasījumu apstrāde un glabāšana labākai skaidrībai (4.10. nodaļa)
  • Atjaunināta informācija par klientu apkalpošanu, klientu pieprasījumiem sazināties un klientu atsauksmēm (5.6. nodaļa)
  • Pievienota informācija par apmācībām un kvalitātes kontroli (5.12. nodaļa)
  • Pievienota informācija par ES un ASV Datu privātuma sistēmas (EU-US Data Privacy Framework) izmantošanu datu pārsūtīšanai (6.2. nodaļa)
  • Pievienota informācija par personas datu apstrādi, izmantojot Trustmary produktu atsauksmēs (6.6. sadaļa)
  • Labāk aprakstīta datu apstrāde starp kopīgajiem pārziņiem, kā arī datu apstrāde grupas ietvaros vispārīgi (6.7. sadaļa)
    Precizētas dažas datu subjekta tiesības dažādās situācijās (9.3, 9.4, 9.6, 9.8 nodaļa)
  • Pievienota precizēta informācija par gadījumiem, kad mēs nevaram sazināties ar datu subjektu telefona mārketinga nolūkos (9.10. sadaļa)
  • Visas pārējās glabāšanas termiņi privātuma politikā paliek spēkā; glabāšanas termiņi ir labāk saskaņoti pēc precizējumiem par informācijas glabāšanu klientu reģistrā un juridiskajām saistībām.

Atjaunināšanas paziņojums 29.11.2023
Privātuma politikā ir veiktas šādas izmaiņas:

  • Grozījumi uzņēmuma nosaukumā (sadaļa 1, 6.6). Suomen Terveysravinto Oy tagad ir STR Global Group Oy. Pro Elinvoima joprojām ir palīguzņēmuma nosaukums. Datu apstrādātājs paliek nemainīgs, mainījies tikai uzņēmuma nosaukums. Šis nosaukuma maiņas grozījums nekādā veidā neietekmē datu subjektu personiskās informācijas apstrādi.

Atjaunināšanas paziņojums 12.05.2023
Privātuma politikā ir veiktas šādas izmaiņas:

  • tika veikti precizējumi atsevišķās daļās, lai uzlabotu to skaidrību
  • tika pievienota papildus informācija par e-pasta vēstures uzglabāšanu (4.4. sadaļa)
  • tika mainīts teksts par klientiem un abonentiem, lai labāk raksturotu personas informācijas apstrādi (īpaši 4.5. sadaļa)
  • atjaunināta informācija par zvanu sarakstu un zvanu ierakstīšanas glabāšanas laiku

Atjaunināšanas paziņojums 09.03.2022
Privātuma politikā ir veiktas šādas izmaiņas:

  • tiek sniegts precizējums par kontrolieri  un meitasuzņēmumu korekcija (1. sadaļa);
  • informācijas atjauninājumi par kopīgo pārvaldību ar Meta (6.5. sadaļa)

Atjaunināšanas paziņojums 04.02.2022
Privātuma politikā ir veiktas šādas izmaiņas:

  • Visā tekstā ir pievienoti papildu skaidrojumi par telemārketingu un tiešo e-pasta mārketingu

Atjaunināšanas paziņojums 23.12.2021
Privātuma politikā ir veiktas šādas izmaiņas:

  • Gramatikas labojumi, kodolīgums un politikas saprotamība;
  • atjauninājumi un precizējumi par to, kā informācija tiek apstrādāta, lai atspoguļotu izmaiņas apstrādē Grupā;
  • tiek sniegts precizējums par kontrolieri, meitasuzņēmumu pievienošanu un uzņēmuma klientu attiecību (1. sadaļa);
  • pievienota papildu informācija par mūsu rīcībā esošo informāciju par datu subjektu (3. sadaļa);
  • papildu informācija par datu apstrādes mērķiem (5. sadaļa);
  • vispārējs precizējums par datu pārsūtīšanu (6. sadaļa);
  • precizējums par pārsūtīšanu ārpus EEZ (vai jauna informācija par pārsūtīšanu ārpus EEZ (6.2. sadaļa);
  • informācijas atjauninājumi par kopīgo pārvaldību ar Facebook, ņemot vērā arī turpmākās izmaiņas mārketinga praksē un to, kā atteikties no mērķtiecīga mārketinga sociālajos medijos (6.5. sadaļa);
  • precizējums par datu subjekta tiesībām saskaņā ar GDPR (9. sadaļa).