Noteikumi un nosacījumi
Vispārīgie noteikumi
Saite ir Soome Tervisetooted OÜ (uzņēmuma reģ. nr. 12737711, Igaunija) mājaslapa, kas pārdod produkciju privātiem klientiem, kas ir vecāki par 18 gadiem. Mēs paturam tiesības mainīt cenas, piegādes noteikumus un mūsu pakalpojuma nosacījumus. Preces sūtām tikai uz Latviju.
Ar mums var sazināties rakstot uz info@soometervisetooted.lv vai zvanot pa tālruni 66334400.
Uzņēmuma adrese ir:
Soome Tervisetooted OÜ
Narva mnt 5
10117 Tallina
Igaunija
Piegādes laiks
Preces tiek piegādātas divu nedēļu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.
Apmaksas veids, maksājumu atgādinājumi un iekasēšana
Šobrīd vienīgais piedāvātais maksāšanas veids ir rēķins. Pašlaik mēs nevaram pieņemt avansa maksājumus. Rēķins ir pievienots pasūtījumam. Maksājot, lūdzam izmantot atsauces numuru! Rēķinu apmaksas datums ir 21 diena pēc to nosūtīšanas datuma.
Ja rēķins nav apmaksāts 11 dienas pēc sākotnējā maksājuma datuma, mēs nosūtīsim papīra maksājuma atgādinājumu. Šī maksājuma atgādinājuma izpildes datums ir tajā pašā dienā, kad tas tika izveidots. Ja rēķins joprojām ir neapmaksāts, mēs nosūtīsim otru papīra maksājuma atgādinājumu 21 dienu laikā no sākotnējā rēķina apmaksas datuma. Par šo otro papīra maksājuma atgādinājumu mēs iekasējam 5 €. Otrajam papīra maksājuma atgādinājumam ir izpildes datums tajā pašā dienā, kad tas tika izveidots. Ja rēķins joprojām ir neapmaksāts, mēs nosūtīsim SMS atgādinājuma ziņojumu 36 dienas pēc sākotnējā rēķina apmaksas datuma.Neapmaksātie rēķini tiek nosūtīti inkaso 55 dienas pēc sākotnējā rēķina apmaksas datuma.
Abonēšana
Mūsu pasūtījumi ir attiecināmie pie produktu abonēšanas. Turpmāk jaunus produktus Jūs saņemsiet atbilstoši pasūtījumā norādītajā laikā.
Jūs jebkurā laikā varat mainīt laiku starp piegādēm. Lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas centru.
Jūsu abonements ir derīgs uz nenoteiktu laiku vai līdz brīdim, kad atceļat abonementu vai atgriežat preci. Abonementus var atcelt jebkurā laikā, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas centru.
Pasūtījumi
Produkti parasti tiek nosūtīti tieši uz Jūsu mājas adresi.
Lielākā daļa produktu tiek piegādāti kā atsevišķi iepakojumi. Ja Jūs pasūtījāt vairākas preces, visticamāk, saņemsiet vairākus sūtījumus.
Pasūtījuma veikšana
Pasūtījuma apstrāde
Pasūtījumi tiek apstrādāti pēc to saņemšanas. Ja pamanām problēmas ar pasūtījumu, pasūtījums var tikt atcelts.
Pasūtījuma apstiprinājums
Uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu. Pasūtījuma apstiprinājumā būs informācija par pasūtījuma apmaksu, cenām un informācija par turpmākajiem sūtījumiem.
Atteikuma tiesības
Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu. Atcelšanas termiņš beigsies pēc 14 dienām no dienas, kad Jūs iegādājaties preces vai kāda trešā persona, kas nav Jūsu norādītais pārvadātājs, ir ieguvusi preces fiziskajā valdījumā. (Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jums vienmēr ir tiesības jebkurā laikā bez maksas atcelt abonēšanas pakalpojumu, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas centru).
Lai izmantot tiesības atcelt līgumu un atgriezt preces, Jums ir jāinformē mūs (Soome Tervisetooted OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallina, Igaunija, tālruņa numurs: 67718164, e-pasts: info@soometervisetooted.lv) par savu lēmumu atcelt šo līgumu un atgriezt preces, izmantojot nepārprotamu paziņojumu, piemēram, e-pastu. Varat izmantot pievienoto atcelšanas veidlapu, taču tā nav obligāta.
Lai ievērotu atcelšanas termiņu, pietiek ar to, ka nosūtāt paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atcelšanas termiņa beigām.
Atteikuma radītās sekas
(1) Ja Jūs atceļat šo līgumu pirms rēķina apmaksas, rēķins tiks anulēts. Mēs varam aizturēt rēķina atcelšanu, līdz esam saņēmuši preces atpakaļ vai Jūs esat iesniedzis pierādījumus par preču atdošanu, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk.
Jums ir jānosūta atpakaļ preces vai jānodod tās mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad paziņojāt mums par līguma atcelšanu. Termiņš tiek ievērots, ja preci nosūtāt atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Jūs segsiet tiešās preču atgriešanas izmaksas. Mēs segsim preču atgriešanas izmaksas. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, kas radusies, rīkojoties ar precēm, pārsniedzot to, kas nepieciešams, lai noteiktu to raksturu, īpašības un darbību. Lūdzu, ņemiet vērā, ka veselības aizsardzības un higiēnas apsvērumu dēļ mēs pieņemam tikai neizlietotu, neatvērtu un atkārtoti pārdodamu produktu atgriešanu.
(2) Ja Jūs atceļat šo līgumu pēc rēķina apmaksas, mēs atmaksāsim Jums visus no Jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (iekļautas preces cenā) (izņemot papildu izmaksas, kas izriet no Jūsu izvēles piegādes veids, kas nav mūsu piedāvātais lētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs esam informēti par Jūsu lēmumu atcelt šo līgumu. Mēs veiksim atmaksu, izmantojot tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri vienojies citādi; jebkurā gadījumā šādas atlīdzināšanas rezultātā Jums nebūs jāmaksā papildus. Mēs varam aizturēt atlīdzību, līdz esam saņēmuši preces atpakaļ vai Jūs esat iesniedzis pierādījumus par preču atgriešanu atkarībā no tā, kas notiek ātrāk.
Jums ir jānosūta atpakaļ preces vai jānodod tās mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad paziņojāt mums par līguma atcelšanu. Termiņš tiek ievērots, ja preci nosūtāt atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Jūs segsiet tiešās preču atgriešanas izmaksas. Mēs segsim preču atgriešanas izmaksas. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, kas radusies, rīkojoties ar precēm, pārsniedzot to, kas nepieciešams, lai noteiktu to raksturu, īpašības un darbību. Lūdzu, ņemiet vērā, ka veselības aizsardzības un higiēnas apsvērumu dēļ mēs pieņemam tikai neizlietotu, neatvērtu un atkārtoti pārdodamu produktu atgriešanu.
ATCELŠANAS VEIDLAPAS PARAUGS
[Aizpildiet un atgrieziet šo veidlapu tikai tad, ja vēlaties atcelt līgumu.]
Kam:
Nosaukums: Soome Tervisetooted OÜ
Adrese: Narva mnt 5, 10117 Igaunija, Tallinna
E-pasta adrese: info@soometervisetooted.lv
Es/mēs [*] ar šo paziņoju/paziņojam [*], ka es/mēs [*] atceļu/atceļam [*] manu/mūsu [*] pirkuma līgumu par tālāk norādītajām precēm _______________________________________________________________________________
Pasūtīts [*]/saņemts [*] _____________________________________________________
Patērētāja(-u) vārds(-i) __________________________________________________________
Patērētāja(-u) adrese ________________________________________________________
Datums ______________
*Izsvītrojiet nevajadzīgo opciju
Papildus informācija par atgriešanu
Klients ir atbildīgs par preces atgriešanas izmaksām. Mēs nepieņemam atgriešanu, kas nosūtīta ar skaidru naudu pēc piegādes. Lūdzu, neaizmirstiet saglabāt kvīti turpmākai uzziņai.
Ja vēlaties atgriezt preci, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu papildus norādījumus.
Jūs vienmēr varat bez maksas atgriezt bojātus vai kļūdainus produktus. Ja saņemat bojātu preci, lūdzu, vispirms sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu un pastāstiet par to, kāds ir produkta bojājums.
Izmaiņas cenā
Soome Tervisetooted OÜ patur tiesības veikt izmaiņas produktu un turpmāko sūtījumu cenās. Mēs par to informēsim klientu. Klientam ir tiesības jebkurā laikā anulēt savu abonementu.
Klientu apkalpošana
Jūs varat sazināties ar klientu apkalpošanas centru, ja Jums ir kādi jautājumi par mūsu veikalu, mūsu produktiem un Jūs vēlaties uzzināt savu klienta informāciju. Rakstiet e-pastu uz info@soometervisetooted.lv vai zvaniet pa tālruni 67718164. Mēs centīsimies atbildēt uz Jūsu e-pastu vienas darba dienas laikā, ja vien mūsu darba diena nebūs pārāk noslogota.
Problēmsituācijas
Prece nav noliktavā
Dažreiz ir situācija, kad prece nav noliktavā liela pieprasījuma vai piegādes grūtību dēļ. Ja preces piegāde būtiski aizkavēsies, mēs Jūs informēsim pa e-pastu.
Bojāta vai kļūdaina prece
Ja esat saņēmuši bojātu vai kļūdainu preci, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas centru. Lūdzu, iekļaujiet produkta attēlu un tā partijas numuru.
Klientam ir tiesības uz labojumu neatbilstības gadījumos. Lūdzam pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā, informēt klientu apkalpošanas dienestu, tiklīdz ir konstatēta neatbilstība.
Konfliktu risināšana
Ja mums ir nesaskaņas vai konflikts par maksājumiem, sūtījumiem vai produktiem, mūsu mērķis ir mēģināt atrisināt šo problēmsituāciju. Ja nevaram rast risinājumu, aicinām sazināties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru https://www.ptac.gov.lv/lv. Ja ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra palīdzību nav iespējams panākt vienošanos, Jums ir iespēja vērsties ar sūdzību Patērētāju strīdu pārvaldē. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā palīdzību šajā procesā.
Varat arī iesniegt sūdzību, izmantojot Eiropas tiešsaistes strīdu izšķiršanas (ODR) platformu: (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV)
Mēs neatmaksājam juridiskās izmaksas, jo iepriekš minētā aģentūra sniedz palīdzību šajās situācijās.
Paziņojumi
Noteikumu atjaunināšana
Mēs atjaunināsim savus noteikumus ikreiz, kad tas būs nepieciešams: kad pamanīsim trūkstošu informāciju, veiksim jaunus papildinājumus vai mainīsim mūsu darbības metodes. Šīs lapas apakšā ir norādīts, kad noteikumi pēdējo reizi ir atjaunināti.
Atjaunināts 08.06.2023